sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

Arkikuvahaaste 13

Kolmastoista siloittelematon kuva arjestamme. Äiti ja lapsi.

Voihan kökkö nyt sentään, kun nämä arkikuvien ottamiset tahtovat unohtua vallan tässä kaikessa elämän pyörityksessä! Viime kuvastakin on jo kokonainen ikuisuus aikaa! (Tsekatkaa kaikki arkikuvahaasteen osat arkikuvahaaste-tunnisteen alta!)

Tämä uusin arkikuva on kuitenkin vasta parin päivän takainen otos minusta ja Taikasta. Joka kerta kun minä istuunnun koskettimiston ääreen soittaakseni jotain, Taika tallustelee haukkana paikalle! Tytön on aina aivan pakko päästä syliini ja osallistua koskettimien näpräämiseen. ^^' Milloinkaan muulloin se ei juurikaan kiinnosta paitsi tietysti silloin kun minä päätän soittaa jonkun kappaleen itse.

Taikan pianonsoitto painottuu tässä vaiheessa vielä aika pitkälti epämääräiseen pimputteluun ilman päätä taikka häntää. Olen yrittänyt "opettaa" hänelle hämä-hämä-häkin alkeita, ottamalla hänen sormet käsiini ja tökkimällä niillä oikeita säveliä. Siihen tyttö vain naurahtaa räkäisesti, irtaantuu otteestani ja jatkaa oman mölymusiikin soittoa. :D Onhan hän toki vielä kovin pieni, mutta hauskaa miten innostuneelta hän koskettimien suhteen vaikuttaa! Ainakin sitten joskus kolmen vuoden ikäisenä pianon (tai tässä tapauksessa koskettimien) soiton harjoittamista voisi aloittaa ihan tosissaankin, jos tyttö vaikuttaa yhä siitä kiinnostuneelta. :'>



Älkää muuten välittäkö, että minulla taitaa olla oikeasti melkein aina tuo musta-valko -raidallinen löysä paita päällä! :''D Se on minun kotipaitani ja se vilahtaakin melko usein erityisesti arkikuvahaasteen kuvissa. ^^' Lisäksi omistan tämän raitapaidan lisäksi myös muutaman muun samankaltaisen paitulin (joita käytän tosin muuallakin kuin kotona), joten kyllä, käytän minä myös muitakin paitoja... xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti