sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Toga Night!

Järjestimme eilen kotonamme elämäni ensimmäiset TOOGA BILEET ihanalle kaveriporukallemme! ^.^ Aika oli jo kypsä edellisten pirskeiden jäljiltä ja minä ainakin kaipasin, viimeksi uutta vuotta juhlittuani, jo uusia mielettömiä illanistujaisia! :) Kemujen järkkääminen on minulle melko luontevaa ja erittäin mieluisaa touhua, kaikesta pienestä päälle puskevasta stressin poikasesta huolimatta. Tarjoilujen suunnittelussa, asun miettimisessä, biisilistan tekemisessä ja kämpän siivoamisessa virittäytyy jännittävään vatsassa kuplivaan odotukseen, joka huipentuu parhaiden tyyppien täyttämään räjähtävään ilon tunteeseen! Ainakin minä olen tämän huikean tunteen onnellinen riippuvainen.<3

Lakanabileet olivat Mikon ehdottama teema, ja aivan loistava sellainen! Puvun kehitteleminen oli vaivatonta (köh, ellei nyt tietysti sidontavaiheen ärripurreja lasketa), Ikean 1,50e maksaneet lakanat kukkaroystävällisiä sekä kokonaisuus oli kaiken kaikkiaan hyvin erilainen ja näyttävä! Asu-kekkerit vain tuovat iltaan aivan erityistä juhlan humua, joten pukukoodi on hyväksi aina kun sellaiselle suinkin keksitään vähänkin hyvä syy! :'>

Oma asuni koostui mainitsemastani tällä ohjeella sitomastani Ikea-lakanasta, parilla eurolla naamiaisliikkeestä löydetystä kultaisesta lehtiseppeleestä, h&m:lta aikoinaan ostamastani kaulakorusta sekä Kreikassa ostetun mekon mukana tulleesta nahkaisesta vyöstä. Viimeisimmän näistä olemassaolon olin unohtanut kokonaan, kunnes aivan viime tipassa päätin tsekata vyölaatikkoni viimeistelläkseni kokonaisuuden. Kappas, juuri tähän tarkoitukseen TÄYDELLINEN sidottava nahkainen vyö! Ja minä kun meinasin heittää tämän silloin menemään, kun ei muka ollenkaan ollut tyyliäni.

Iltaan mahtui jos vaikka ja mitä, mutta se jääkööt sisäpiiriläisten tietouteen! :'D Aivan supermageat bileet, se on absoluuttisen varmaa. ;3 <3 Muutama julkaisukelpoinen otos olkoon tämän todisteena.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti