keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Mrs Car Driver

Tittidii! Nyt minuakin voi vihdoin kutsua lailliseksi autokuskiksi! Nimittäin eilen suoritin elämäni ensimmäisen (ja toivottavasti viimeisen) inssiajon, jonka sain yllätyksekseni läpäistyä heti ensimmäisellä kerralla!! :'')

Suoritin ajon Raumalla, sillä Porin liikenne on minulle paljon kaoottisempaa ja kadut vieläkin, näin kahden vuoden asumisen jälkeen, paljon Rauman katuja vieraimpia. Olen erittäin onnellinen saamastani A-katsastuksen palvelusta, sillä minua arvioinut inssimies oli aivan huikea ja erittäin amattimainen! 8----) Hänen rento asenteensa sai minunlaisenikin jännityspesäkkeen rauhoittumaan ja pääsemään näin tekemään tilanteessa parhaansa. n__n

Peloistani huolimatta minun oli ajettava mm. taskuparkki, mikä ei minunkaan kohdallani satu olemaan se vahvin laji. Muutamalla yrittämällä sekin meni lopulta nappiin ja pienistä muistakin minimokailuista huolimatta läpäisin testin ja sain jopa kehuja. :') Olen niin innoissani, etten toistaiseksi osaa edes käsittää tätä kaikkea todeksi! Stressasin tätä niin valtavasti, että tilanteen hyväksyminen taitaa viedä itseltäni ainakin hetken aikaa siihen sopeutumiseen. : D Viimeinkin saan rastittaa kalenterini To Do -listan kinkkisemmän Inssi-ruudun ja unohtaa sen olemassaolosta ikiajoiksi! \(~u~'')/ Ja kyllä, minä teen listoja...

Ainiin, ja kaikille niille spekuloijille joiden mukaan parisuhde ei kestä ajo-opeusta: IN YOUR FACE! Tässä sitä yhä ollaan sormukset sormissa, saman katon alla! >:3 Kiitokset kuuluvat tietysti parhaimmalle ajo-opettajalleni Mikolle<3 vaikka eihän mikään olisi ollut mahdollista ilman rautaista kärsivällisyyttäni ja lempeää luonnetta! >:_D höhööhöööö!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti