maanantai 14. joulukuuta 2015

Sirpalehame

Moikka-moi! Taas olisi luvassa asukuvaa pienen tauon jälkeen. :) Tämän näköisenä käväistiin tänään kaupoilla hakemassa ruokaa ja jouluherkkuja. Tai jälkimmäinen tarkoittaa oikeastaan aineksia lahjaksi meneviin herkkuihin, joita olisi tarkoitus tehdä itse. ;>

On ollut muuten semisti stressaavaa valmistaa lahjojaan itse, sillä esimerkiksi villasukkien tekemiseen saa uppoamaan aivan tuhottomasti aikaa. D: Näyttäisi myös pahasti siltä, ettei jouluksi ole vielä yhtään kudottua lahjaa valmiina, sillä vaikka olenkin mielestäni koko syksyn vimmatusti kudonnut, kaikki tekeleeni ovat menneet lahjaksi jo erinäisiin syntymäpäiviin ja muihin merkkipäiviin joita on ollut lokakuusta lähtien. =_=' Noh, samapa tuo kai minä juhlapäivänä minä kutomuksiani annan, mutta vähän kyllä harmittaa, koska olin suunnitellut niitä nimenomaan jouluksi... :<

Kudottujen juttujen rinnalla olen kuitenkin suunnitellut muutamia muita keinoja tehdä lahjoja itse, mutta niitähän minä en täällä vielä aijo paljastaa.. ;)

Asussa tällä kertaa hyvinkin vanhoja juttuja: vuosia vanha hame ööö Seppälältä(?), H&M:n perus musta pitkähihainen sekä H&M:n vyö. Toisaalta vanhoihin vaatteisiin mahtuminen on myös positiivinen juttu, sillä vielä jokin aika sitten tuon yllä olevan hameen napitus poksahti aina pukiessa auki. :'D Lievästi itsensäpaljastelija-fiilis olisi ollut sitä käyttäessä.. Onneksi tällä kertaa niin ei käynyt, sillä hamonen pysyy päällä jo paljon entistä nätimmin.

Sama hame muuten oli päällä myös huhtikuussa 2012 ja minä näytin tältä:

Hihhihh! Olinpas erilainen! :'DD Onkohan tyyli ja kokonaislookki mennyt parempaan vai huonompaan suuntaan? Vaikka toisaalta, ihan saman näköisenä voisin vieläkin hyvin lähteä melkein minne vain. :)


Muuten meille ei taida kuulua mitään erityistä. Jouluvalmisteluja ja -tunnelmointeja lähinnä. ^^ Miten teidän jouluvalmistelut etenee?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti