perjantai 16. lokakuuta 2015

Viimeaikoina

Viimeaikoina...

- Olen pyrkinyt nauttimaan ihanista syksyisistä keleistä ja kauniista ruskaisista maisemista. Syksy on aina ollut lempivuodenaikani.

- Minua mietityttää tuleva vuosi ja sen käännekohdat. Olen mm. harkinnut palaavani opintojen pariin, jonka myötä Taika tarvitsisi hoitopaikkaa ja minun pitäisi saada selkoa, millaisessa muodossa opiskeluni jatkuvat. Tämä ei ole ihan niin yksinkertaista, sillä sekä opiskelupaikkaani että päiväkotipaikkaan liittyy useampi mutka matkaan, jotka kieltämättä painavat jatkuvasti mieltä.

- Olen jo hieman ahdistunut joulusta ja sen mukana tulevasta joululahjastressistä. Ollaan onneksi melko aikaisin liikenteessä, ettei vielä tosiaankaan ole mitään hätää. Lahjojen hankinta -aihe ei kuitenkaan rajaudu siihen, sillä jo nyt syksyllä saamme metsästää ja pähkäillä lahjuksia useammalle lähisukulaiselle, sen lisäksi että isänpäivä on aivan nurkan takana. (Äääk mitä ihmettä keksin Mikolle??)

- Olen surkutellut tämän vuoden Halloweenien menevän minulta täysin ohi suun. :<

- Mutta kuitenkin intoillut pääseväni piiiitkästä pitkästä aikaa oikealle KEIKALLE! 8---) Kun saimme Taikan isovanhemmilta ehdotuksen, että tämä tulisi heille hoitoon ensi kuun seitsemäntenä päivänä, koimme suorastaan velvollisuudeksi varata sille illalle lähes naapuritalossa tapahtuvaan Logomoon liput Mustache:n keikalle! ^^ Vaikka itse bändi ei varsinaisesti kuulukaan suosikkieni listoille, Ralfia on tullut kuunneltua (ja laulettua) jo jokusen kerran.

Neule-Lidl, Paita-2nd hand, Hame-H&M, Kengät-Sko Punkten, vyö-Seppälä
- Olen ihmetellyt mitäs hitsiä tälle tukalleni pitäisi seuraavaksi tehdä? Leikata polkka, antaa kasvaa, värjätä tumman violetilla, pistää shokki liilaa vai jotain ihan muuta? Äääää olisko kellään ideoita??

- Ollaan työstetty parisuhteemme solmuja ja pyritty saamaan asioita järjestykseen. Toisinaan hyvin, ja toisinaan huonoin tuloksin. Niin kauan ei ole hätää, kun molemmat osapuolet jaksavat olla läsnä ja tsempata toinen toista.

- Flunssailuni on jatkunut ärsyttävän on/off:n tavoin. Joinakin päivinä olo on terve kuin pukilla, kun taas toisina kurkkua särkee ja räkä tulvii sieraimista. Perus syksy, vissiin...

- Olen perunnut useamman jumpan edellämainituista syistä tai muuten siksi, että aika ja jaksaminen ei ole sillä kertaa riittänyt. Pakko myöntää myös motivaation olevan tällä hetkellä melkoisen hukassa, sillä kuntosalijäsenyyteni on lähenemässä loppuaan eikä uutta ole tulossa tilalle. Olen kuitenkin ajatellut aloittavani lenkkeilyn, vaikka littanat jalkapohjani eivät siitä oikein tykkääkään.

- Ollaan tehty paljon nettiostoksia, joiden tuloa odotellaankin jännittynein tunnelmin! Lähes kaikki niistä ovat aikaisemmin mainittuja lahjuksia läheisille, mutta eilen tuli hankittua jotain myös minulle! :> Kyseessä on välikausitakki, joka ainakin kuvissa näytti aivan mielettömän siistiltä ja täydelliseltä! Toivottavasti se vain olisi oikean kokoinen. :o

- Olen seurannut Toisenlaisia äitejä ja pillittänyt yksinäni jokaisen jakson kohdalla. :''D

- Sekä katsonut monen vuoden tauon jälkeen Twin Peaksia, tällä kertaa yhdessä miehen kanssa. Siinä sarjassa vain on jotain lumoavaa. >.<

- Olen kerta toisensa jälkeen häkeltynyt Taikan uusia taitoja ja miettinyt mihin aika on oikein mennyt?


Mitäs te olette viimeaikoina tehneet?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti